mandag 26. mars 2018

Påskeposer

I helgen fikk jeg laget noen små påskehilsener.
Jeg hadde noen hvite papirposer liggende, og så mitt snitt til å få brukt opp noe restepapir på disse :) 
De nydelige motivene fra Beatrice Potter fant jeg hos Søstrene Grene. 

Jeg laget to og to med samme fargetema - litt tidsbesparende for en funderende papirflytter som meg ;) 

Litt annet papir, men laget i de samme fargene.

Nye farger, nye rester :)


Samme fargevariant, uten grønt innslag.

Posene skal fylles med litt påskegodis før de havner hos noen jeg vil gi en liten påskeklem ;)
Jeg rekker akkurat å få de med inn hos Kreativ Scrapping sin papirposeutfordring, og tar de også med inn til Papirlosjen sin pastellutfordring samt Papirplaneten sin påskeutfordring.

GOD PÅSKE!
- og takk for titten innom -


5 kommentarer:

Scratch sa...

Så søte posekort <3

Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår hos Kreativ Scrapping!

DT Linda

Elisabeth sa...

Herlige poser. Flotte gaver. Tusen takk for at du deltar i Papirlosjen sin pastell utfordring. Klem DT-Elisabeth

Synnøve Aakvik sa...

For noen nydelige påskeposer! takk for at du deltar i Papirlosjen sin utfordring #pastell! Klem fra DT-Synnøve

aisha sa...

Beautiful card, I love the image and the design.

WEEW sa...

hairless kitten for sale
sphynx kittens for sale near me