tirsdag 15. august 2017

Til en babygutt...

...som enda ikke har sett dagens lys, men som enn så lenge vokser og gror i sin mammas mage  :)
Men om ikke så altfor lenge skal verkende, ventende foreldre få si hei til en liten gutt. Og ja; jeg er klar. Med kort, altså :)

Jeg har brukt et nydelig ark fra Papirdesign - "velkommen lille venn". Baksida av arket ble bakgrunn og så har jeg trikset litt med "kortet" som forteller at det ble en babygutt. Motivet, som kommer fra Tone Finnangers hånd, er malt med Distress Ink refillers. Dette stempelet har jeg hatt så lenge jeg kan huske, og jeg blir bare mer og mer glad i det. Det er en favoritt, rett og slett :)
Detaljer... synes fjær og baby hører så godt sammen, og at denne gutten er made with love kan det ikke herske mye tvil om!


Innsida - med det nydeligste diktet jeg vet om når det er snakk om å hilse en nyfødt velkommen. Selv om jeg ikke tror på Gud, kan jeg nesten bli i tvil når jeg ser en baby. Og blikket hos en nyfødt er noe helt spesielt; det kan se ut som de allerede har levd i tusener av år.

Dette kortet gleder jeg meg til å sende sørover etter hvert. Enn så lenge tar jeg det med meg inn i tre utfordringer:
* Papirdesign ønsker at vi skal være kreative med våre favoritter. Lett; arkene fra Papirdesign er øverst på favoritthylla mi :) Stempelet er allerede nevnt. I tillegg har jeg også brukt en stjernedies fra samme produsent. Denne er så utrolig anvendelig, en klar favoritt blant utstanserne mine.
* Scrap&Craft har "new baby" som utfordring og
* Nordsalten Hobbyklubb utfordrer på å bruke blått.

Takk for titten til deg som tittet innom!

4 kommentarer:

Renate sa...

Utrolig lekkert og forseggjort kort! Nydelig pynta både utenpå og inni :)
Takk for at du deltar hos Papirdesign.
Klem, DT- Renate

Suzi Mac sa...

Wow!! what a beautifully designed baby card this is. Love that sweet stamp and your fabulous dies. Thank you for sharing with us over at Scrap & Craft Inspiration. Good luck
Hugs
Suzi

Jeanette sa...

Utrolig lekkert kort! <3
Når jeg så i mellom de som la inn kort/bidrag til papirdesign sin konkurranse ble ditt kort fanget opp ganske fort i mitt synsvinkel.
krysser fingrene for deg.

Cathrine Sandvik sa...

Så utrolig lekkert kort Hanne! Tusen takk for at du er med på Papirdesigns utfordring. Lykke til :-) Klem fra DT- Cathrine