onsdag 23. august 2017

Nyt dagen med moodboard :)

Jeg ble så inspirert av Maja Design sitt siste moodboard - eller stemningstavle, kanskje? - og fikk ferdig et kort i tolvte time ;) Både teksten og fargene ble med i dette kortet .

Mønsterpapiret er selvsagt fra Maja Design. Bildet har jeg hatt liggende lenge, det er fra et klippeark fra 3ndy Papir ;) Jeg prøvde å få til en myk overgang fra det grønne til det grå på gjerdet og kakeservietten ved hjelp av mist i sådanne nyanser.
Kortet litt på snei. Har brukt sirkler i litt ulike varianter her.
Gjerdet er utstanser fra Sizzix/Tim Holtz og grenene er fra wycinanka.
Tekststempelet "nyt dagen" er eget design for Ett Trykk og det andre som går i bue har jeg fått i gave - var det fra Whimsy Stamps, tro? I hvert fall har jeg embosset teksten ;)


Detaljer og dybde.


Og her er altså stemningstavlen fra Maja Design.


Takk for besøket og velkommen igjen :)

Ingen kommentarer: