torsdag 8. mars 2012

Velkommen til butikken min!

Det har vært stille fra meg en stund her i Bloggeland, men kreativiteten har ikke vært rolig - jeg har jobbet med en hel del saker som ikke har vært bloggbare sånn på direkten. Jeg gleder meg veldig voldsomt til å vise dere! Men aller først tenkte jeg å ønske dere velkommen innom i min nyåpnede butikk på epla.no! Hannes Hånd heter den, rett og slett :) jeg har lagt ut noen bilder der i dag, bare for å starte med noe. Dette er ett av dem.

100% håndskrevet - men jeg selger det som fotoprint, i en særdeles god kvalitet!
Har du lyst til å følge med på ferden, kan du gjøre det enkelt via www.facebook.com/HannesHand - der kommer jeg til å legge ut nye ting etter hvert som de legges ut i butikken. Siden er åpen for alle - bare å trykke "liker", så er du med i det gode selskap ;) Dessuten kan du vinne en print eller to!

Jeg blir usigelig glad om du hjelper meg med å spre nyheten om min nye butikk her i bloggeland også! Gjør du det, blir du med i trekningen av en valgri print fra butikken min! Du trenger bare å fortelle meg at du har tastet noen ord om det, så trekker jeg blant dere som kommenterer i dette innlegget. Søndag er vel fin trekningsdag, tenker jeg :) Ta godt vare på hverandre frem til da :)

3 kommentarer:

Heidi sa...

Gratulerer kjære Hannevennen min ♥ gjett om jeg er stolt av deg
Og jeg har selvfølgelig lagt dette ut på FB siden min


Hjerteklem fra Heidi

Ida M. Ellingsen sa...

Så fine de er! Nydelige skrifter! Jeg har tipset om butikken din på bloggen min :)Håper det var greit at jeg lånte ett par av bildene, ville vise frem bildene når jeg skrev om butikken din :)(hvis ikke så tar jeg de bort) lykke til fremover! Jeg skal også tipse samboeren om disse, kanskje jeg fått ett på min vegg :)
Hilsen Ida

❤ Kaia sa...

Grattis.
For en håndskrift da.....
Må inn i butikken din med en gang å se...
Legger en link i sidebaren min....

Klem fra Kaia

Ha ei super helg...