tirsdag 14. februar 2012

Timeglass #4

Så rakk jeg den siste utfordringa hos Anonyne Scrappere også - i den tolvte time... puh. Den siste utfordringa var valgfri, og for en ubesluttsom sjel som meg er det en gedigen utfordring i seg selv ;) Jeg landet til slutt på et kort til et par som har flyttet inn i nytt hus for en stund siden. "Home is where your heart is" ble et slags tema for dette kortet.

Selve kortet er laget som en dør. Jeg har brukt to lag svart Bazzill med en gelatinplate imellom. Døra er så sprayet med Glimmer Mist 'tattered leather'.


Jeg har laget dørkrans ved å surre bånd og tau rundt en metallsirkel. Ordentlige dørhengsler og håndtak må til :) Skiltet fra SU! er opprinnelig sølvfarget, så jeg har svertet det med brun StazOn for at det skal passe litt bedre inn her.
 

Nå kan man gjerne synge Sputnik; lukk opp din hjertedøøør... så ser kortet sånn ut på innsida. Også her har jeg vært ute med Glimmer Mist'en - hvit chalkboard denne gang.

Midt i hjertet står disse gode hÄnglarne og ønsker velkommen. Som du ser er hjertet delt i to på midten...

... og når man åpner det, ser det sånn ut. Husene er klippet ut fra et gammelt Tilda-ark, mens tapen nederst er temmelig ny :) Shinzi Katoh er navnet, jeg kjøpte den på Cornelias Hus i Trondheim.

Bildet er fra et 3ndyPapir-ark, og i mitt hode foregår følgende replikkveksling her:
-Synes du vi skulle pusse opp maaasse her?
-Å ja, det synes jeg, fordi du er så søøøt!

 Hihi. God natt :)

11 kommentarer:

Sandra sa...

Dette var jo helt rått faktisk! Utrolig kult :D

Smil fra Sandra

Pia sa...

wow Hanne så super flot, lækre detaljer nydeligt bidrag til AS udfordringen
knus Pia

Anja´s kortkreasjoner sa...

WOW!!! :) For ett lekkert bidrag. og ikke minst spennende, dette kortet må jo gi litt hakeslepp hehe :) hvertfall her jeg sitter.
- må si tusen takk for at du har deltatt i Anonyme Timeglass, riktig lykke til - vinneren blir publisert om noen timer :)
Klem fra Anja

Torill sa...

NYDELIG!!!!
En sikker vinner!!

Stine H sa...

Wow!! Dette var utrolig stilig, genialt å lage et dør-kort!! Stilig at innsiden også kunne brettes ut, dette blir nok veldig godt mottatt!! :)

Anja´s kortkreasjoner sa...

Gratulerer så mye Hanne :) utrolig fantastiske kreasjoner du har levert til oss - en sann fryd å følge med!
klem fra Anja

Marianne H sa...

Så mye fint du lager, tøff stil. La meg til som følger jeg. Ha en fin og kreativ dag.

Toi9 sa...

Noe av det stiligste jeg har sett på lenge!!!
Klem

Berit sa...

Så lekkert et kort!! Du er virkelig kreativ og litt av en inspirasjonskilde!
Klem Berit:)

Angelica sa...

Jätteläckert!!!
Så tufftt med en dörr...och dörrkransen är ju bara UNDERBAR.

Heidi sa...

WOW så utrolig lekkert og stilig Hannevennen ♥ Fantastiske detaljer som vanlig

Hjerteklem fra Heidi