onsdag 9. april 2008

Halvveis til hundre

I dag har jeg kost meg veldig med jobbing hjemme. Jeg rakk å få unna noen bestillinger på bordkort og denslags før min gode venninne Kari kom for å hente disputaskortet sitt. Det tok bare et par timer, men da la vi også inn en kaffepause *hehe* Etterpå la jeg siste hånd på verket på tre kort jeg skal sende inn til Ett Trykk, og mens jeg pirket meg ferdig med dem, klekket jeg ut en idé til Martes blogcandy. Den inkluderte krympeplast, noe jeg aldri har prøvd, så da suste jeg ned til go'butikken min i byen, hvor Turid innehaver alltid kan hjelpe. Så nå får vi se hva jeg klarer å få til, da - godt fristen ikke er før i morra kveld :)
Penelope-Turid ga meg også en Svært God Idé til noen invitasjoner jeg skal lage til Hamar-Turid. Hun har bestilt noen kort tidligere - crisscrosskortet var til dattera hennes, og det siste jeg laget for henne har hatt sperrefrist til i dag ;)

På framsida har jeg brukt et H&S-stempel. Denne dama sitter egentlig i en krukke, men jeg syntes hun passet like godt på bordet :) Jeg klippet bort alle hjertene rundt, og så fikk hun en liten primablomst i hånden i stedet. Vingene ble erstattet med noen bretter chiffonbånd på den ene siden. Det samme båndet brukte jeg som dekor på kalenderlappen fra Ett Trykk. Den store silkeblomsten er fra Bazzill.
På kortets venstre innside stemplet jeg noen blonder før jeg monterte et lite morsomt dikt av Dag Evjenth på to biter mønsterpapir. Eyelet'n er faktisk en ballong ;) Så hurra for deg, Randi! Håper du får en finfin dag :)
Nå skal jeg gå og se om jeg får til den krympeplast-idéen min. Først vil jeg bare si tusen tusen takk til alle dere som titter innom her, og ikke minst dere som legger igjen noen hyggelige ord. Det setter jeg umåtelig stor pris på!

4 kommentarer:

Heidi sa...

Nydelig Hanne-rett og slett nydelig. Også er du så flink til å lage kortene like fine inni som utenpå.

Nattaklem fra Heidi

Laila sa...

Flott kort du har laget! Liker meg så godt på bloggen din at du har fått en award... ta en titt innom og hent den,er du snill :)

Lia sa...

your card is so sweet I love the stamp and the colors you used

Heidi sa...

Hei hannemor!

Jeg tror jeg må finne opp min egen lille pris snart for å vise at jeg setter enormt pris på deg. Hver gang jeg får en er det alltid noen som alt har gitt den til deg.Og det skjønner jeg jo. Men jeg ville bare si at du er toppers da.......!!!!

Morgenklem fra Heidi