tirsdag 18. mars 2008

18 år på kryss og tvers

Ble så inspirert av Anita sitt criss-cross-kort at jeg måtte prøve ved førte & beste anledning, som ble en bestilling fra venninna mi Turid. Dattera hennes fylte 18 år den 16. mars, og dette er jo en merkedag som fortjener et ordentlig kort ! Og må jeg få anbefale dere å prøve denne måten å lage kort på. Den var utrolig morsom!
Alt mønsterpapiret er fra en serie kalt 'well worn' fra The Paperloft. Bokstavene er skåret ut med Silhouetten, fonten heter CK Typist.

Kortet som ligger inni er en "arkivmappe" - et av mine siste kjøp fra QuicKutz, til utskjæring på Silhouetten. Syntes denne passet godt til å skrive fødselsdato på - selv om jeg presterte å snu 6-tallet *grmmpffffffff* (Turid fikk heldigvis rettet det opp) Den runde tag'en er klippet ut av akvarellpapir, synes det er så lett å få fine kanter med distressblekket på det papiret. Tallet 18 er skåret ut av fonten Elphinstone. Teksten har jeg skrevet på og med egen hånd :)


Baksida, med stempel fra Whipper Snapper, malt i mange strøk med DistressInk.

4 kommentarer:

Heidi sa...

Kjempelekkert kort Hanne-du er jo bare så krestiv!

Klem Heidi

Anonym sa...

Tusen takk for et kjempefint kort :-) Det var veldig koselig!

Hilsen fra Mette Sol

Claudia Rosa ~ Pretty Pressings sa...

very cute!
Hanne i added you to pretty pressings.
i do get a lot of hits on that blog and i think your blog will recieve more traffic when listed there.
just let me know what you think
hugs
claudia

Anonym sa...

Joda - hvem hadde trudd at jeg skulle klare å "rætte oppat feilen...." - Hanne - dinekreative krumspring overgår det meste synes nå jeg! Flere bestillinger følger! :)
Klem fra Turid