søndag 12. november 2017

Førstegangsfar 💙



I dag feires mange fedre rundt om. Noen feirer tittelen og rollen sin for aller første gang. En av dem er Esben, som i kraft av å være mine barns storebror også har gitt dem nye rolletitler; tante Inga og onkel Sivert :) Lille Elliot kom til verden i oktober, og denne helgen har den nybakte tanta og onkelen tatt turen til Stavanger sammen med en like nybakt farfar for å ta dette lille underet nærmere i øyesyn, og jeg kunne sende med min hilsen...

Når man blir foreldre for første gang, endres jo livet ganske radikalt, og jeg hadde lyst å få fram litt hyggelig kaos på dette kortet. Jeg har brukt mønsterark fra Papirdesign sin serie "Velkommen lille venn". Klærne og kosekaninen er klippet ut av et urgammelt ark fra Flair Designs...

...og stempelet er fra Whipper Snapper. Begynner å bli noen år, det også ;) Jeg fargela det med Distress Ink refillers og maskerte det før jeg sprayet bakgrunnen med gul mist.

På innsida skrev jeg både dikt og hilsen på vellum for at ikke bakgrunnsarket skulle forsvinne. Denne flotte teksten var en liten spesialhilsen til den nybakte mamma'n Rikke :)

Så; gratulerer med lille Elliot til mamma Rikke og pappa Esben! Han har en stor familie rundt seg som gleder seg over at han er født, og som nok kommer til å sørge for at han får det bra her i livet.
Fortsatt god søndag!

Ingen kommentarer: