onsdag 6. mai 2015

En tid for alt.

Drøyt to år siden forrige gang jeg la noe ut i bloggen, ser jeg... Vel, alt jeg har å si om den saken er at det er en tid for alt. Akkurat nå er det fint å kjenne at det er tid for å være litt kreativ igjen, og attpåtil dele noe i Bloggeland!

For mange er mai en tid for konfirmasjon, og jeg starter med det siste; et konfirmasjonskort jeg laget på bestilling fra ei god venninne. Kortet skulle gis til en spilleglad gutt, som fremsida hinter om...


Innsida er nintendo-inspirert, for den som måtte lure ;)
Det flotte tekststempelet er fra Ett Trykk, nærmere bestemt Åshild sitt kloke hode :)

Litt vanskelig å forklare dette, men kortet er brettet som et trekkspill, og framsida er nå på baksida av dette bildet. Ville nemlig at kortet skulle stå oppslått og se ut som en spillkonsoll :)
Bokstavene er dies fra Tim Holtz...

...mens papirene er en salig blanding av stilige saker fra Papirdesign og Kaisercraft. Jeg har brukt både klipp-av-striper og detaljer og hele ark her. Kjempeflotte ark å leke seg med :)

Det var det, og det gikk jo fint, så da kan jeg jo være litt tøff og slenge meg med i Card and Scrap sin utfordring, som er å lage et herre-/gutte-kort. Som konfirmant er man vel en salig blanding ;)

Tusen takk for besøket - og hjertelig velkommen tilbake! Tjo-hoi :)

3 kommentarer:

Arnhilds Kreative hender sa...

Velkommen tilbake. Et lekkert kort du har laget. Arnhild

Happymade sa...

Fint kort!
Tak fordi du deltager i udfordringen hos Card and Scrap.
Mvh. Anette

❤ Kaia sa...

Nydelig Hanne, og så gøy at du er på blogg igjen....
Lekkert med det gule.....

Klem fra Kaia