søndag 4. desember 2011

Tim Holtz No4

Ja, da fikk jeg forsyne meg ferdig enda en tag i dag, sånn innimellom andre adventssysler. Det er så morsomt å lage disse tag'ene, noen ganger er det himla greit å få en oppskrift på hvordan man skal gjøre det ;)

Here's my fourth tag for Tim Holtz' 12 tags for Christmas. Sometimes it's so nice to be given a recipe and let off thinking so much ;) I've used only pre-cut TH grungeboard  figures for this one.


Pre-cut letters are covered with an old note sheet, and then covered with Glossy Accents.

Tenkte å vise dere hvordan jeg har laget det rufsete båndet i toppen... Her ligger utgangspunktet i forkant; et grovt tau med gulltråder i. Jeg delte opp tauet og "tuperte" det ved hjelp av taggene på en helt vanlig bordkniv. Kult?

I made the ribbon out of this rope in the front of this picture. I split it, and then "back-combed" it with an ordinary table knife.

Så blir det spennende å se hva morgendagen bringer. Dette er den beste adventskalenderen, spør du meg ;)

Thanks for visiting! Take care :)

5 kommentarer:

Anne sa...

Kjempenyydelig, så flotte mønstre/teksturer, og lekkert med tråd og bjeller osv. :)

Torill sa...

Nydelig!!!
I DAG SKAL jeg få laget noen!!!
klems

Monika sa...

Kjempefin!! Må vist kjøpe meg craklepaint (eller hvordan det nå skrives) snart jeg også, blir så kul effekt av det :)
Ha en fin dag :)

Trollkatta sa...

Herlig tag og flott ide :-)
Klem fra Karin

Riet sa...

What a wonderful tag Hanne.

Hugs Riet.xx