søndag 27. juni 2010

En trist anledning...

På fredag døde mine barns farfar, så her har det vært litt sørgelig og trist i det siste. Han ville ha fylt 90 år i juli, så uttrykket "mett av dage" er svært beskrivende for denne hedersmannen. Vi er mange som var glad i ham, og dette kortet er laget som følge til en kondolansebukett.

At Friday my children's grandfather died. He would have been celebrating his 90th Anniversary in Kuly, so he had lived a long and full life, and we are many who will miss him now when he's gone. This card was given to one of his friends, together with some white and blue flowers.


Details... the rose is from Prima, all the other flowers from Ladybug and Friends.

At the inside I've written a poem from a Norwegian poet in a frame from 3ndy Papir.

Jeg synes dette diktet av Hans Børli er så vakkert... jeg har skrevet det i en ramme fra 3ndyPapir.

Takk for besøket :)

7 kommentarer:

❤ Kaia sa...

Så trist å høre..
Han har vært heldig å levd ett langt liv. Ta vare på alle de gode minnene, hvem vett, en dag ser dere han igjen, det tror iallefall jeg..
KLem fra Kaia

Marte sa...

Ett vakkert kort for å hedre en kjær person. Jeg tenker på dere i sorgen. Kjenner meg igjen i det du skriver, jeg slet da jeg mistet mine besteforeldre - det er trist men ikke tragisk, og ikke alltid lett å vite hvordan man skal håndtere sorgen da.. Ta godt vare på hverandre, og del hverandres gode minner! :)
Håper på å se deg i sommer, jeg ringer deg for lunsj ;)
Nattaklem fra badenymfa..

Anne sa...

Kjempetrist anledning, husker det var utrolig trist da min farfar døde, men han var jo bare noen og femti år da.

Kortet var utrolig vakkert i alle fall. :)

Riet sa...

What a beautiful card Hanne.

Hugs Riet.xx

Hildegunn sa...

Nydelig kort du har laget til en trist anledning! Vakkert med så mange hvite blomster sammen. Håper dere har mange gode minner dere kan ta fram når det trengs!

Klem

Hilde Brit sa...

Et vakkert kort i en spesiell anledning. Du er kjempeflink :-)

Klem fra Hilde Brit

Katarinas Lille Verden sa...

klem til deg!