torsdag 2. april 2009

Invitasjoner med blomsterveto

Nå er det noen dager siden jeg ble ferdig med invitasjonene til Sivert Sønn sin konfirmasjon, så nå kan jeg vel legge dem ut her. Jeg ville nok helst hatt en biiiitteliten brun blomst på. Sammen med en enda mindre lyseblå, men nei. Det syntes konfirmanten var et dårlig forslag. Enkelt er finest, mente han, gutt som han er. Så da fikk han siste ord...

Here's the invitations I made for my son's confirmation in May. I would have added a tiiiiny brown flower, at least, but my son wanted it to be clean and simple - and so it was. It's made as a folder card, and I've used DP from Crate Paper. At the front a school picture, and then I've written his name here...
This is how it looks when you open it...
Oppi lomma ligger selve invitasjonen. Dette flotte stempelet er fra Inkado.
The inviation card is put in the pocket. Stamp from Inkido.
På andre sida er invitasjonsteksten printet på Mulberrypapir.
The text at the invitation is printed on Mulberry paper.
Ha en fin dag, alle sammen, og tusen takk for besøket!
Have a lovely day, everyone, thanks for stopping by!

8 kommentarer:

Rita sa...

Flotte invitasjoner, enig med Sivert at de var lekre som de var. Enkle og greie i uttrykk.
Lykke til med videre forberedelse til konfirmasjon. Rart for Inga og ikke være i brorens konfirmasjon, kjekt at hun trives bedre etterhvert.

Hege-Annie Simonsen sa...

Kjempeflotte disse, selv om de er enkle!! :))
Når man skal lage en hel stor haug med sånne, er vel i hvert fall det enkle ofte det beste?.. :) Supre invitasjoner! Og lykke til videre med forberedelsene til konfirmasjonen!! Klem, Hege

Maya sa...

rååålekker invitasjon,Hanne!!
Og det enkle er ofte det beste ;)
Den håndskriften din kunne jeg virkelig tenke meg altså,nyydelig!
Go`klem fra Maya :)

Lim sa...

They look nice.. :))and he's so handsome :)

Hugs,
LIM

Astrid sa...

Kjempefine invitasjonskort:-)
Enig med de andre over her i at det enkle og rene kan være vel så flott.
Lykke til med alle forberedelser til konfirmasjonen.

Astrid:-)

Riet sa...

what a gorgeous card Hanne.

hugs Riet.x

Papirdilla sa...

Enkelt og flott, sier nå jeg. Du kan vel egentlig være glad for at konfirmanten ikke ville ha så mye stæsj. Mye arbeid med det. Jeg blir så glad av å lese kommentarene dine i bloggen min. Alltid like koselig og morsomt. Takk:))
Klem, Hanne

Pia sa...

wow hvor flot og sååå fint malet og lækre farver du har brugt