tirsdag 24. februar 2009

Stemple stemple stamp stamp ~ candy #6

I dag tenkte jeg å begi meg over i stempelkroken for å fylle på candy'n min. Jeg har gjort klar en eske, som skal dekoreres litt mer personlig når jeg vet hvem som vinner den. Esken skal fylles med stempeltrykk. Dette har jeg gjort fordi en dekorert eske var tema i det første innlegget jeg skrev i bloggen. Den er ganske barnslig nå, synes jeg, dårlige bilder er det også, men man får ikke ta seg selv så høytidelig... jeg syntes den var umåtelig fin dengang da :)
Today I want to put some stamps in the candy. What would te world be without them? I have decorated a box, ready to be made a bit personal when I know who the winner will be. The box will be filled with stamped images. I've done this because a decorated box was what I used in my very first blog post. I find it quite "childish" now, the pictures aren't good either, but you can't take yourself that seriously, can you... Sammen med stempeltrykkene får du disse to HS-stemplene. Har du dem fra før, har du en julegave i boks :)
Together with the stamped images you'll get these two hÄnglar&stÄnglar stamps. If you already have them, you can use them as a Christmas gift :)
*****
Dette er stempelsamlinga mi for halvannet år siden. Imponerende saker?!
This is my stamp collection one and a half year ago, aren't you impressed?!
And here's what you must do today... My stamp collection has grown, no doubt about that, but I'm not sure how many stamps I have now. For today's candy part I will count them. Not the single stamps, only the producers, and I have no idea myself of what the number will be, so this will just be some crazy guessing. The one who comes closest to the answer, will get an extra ticket :)
Altså en gjettelek i dag, for jeg har som sagt ikke peiling på hvor mange stempelprodusenter jeg har stempler fra. Men jeg har ikke holdt på med dette så lenge at jeg har stempler opp og ned vegger, altså. Jeg skal telle mens jeg stempler, og jeg kommer forresten til å stemple alle figurstemplene på akvarellpapir.
Til slutt må jeg bare si at jeg fremdeles har det veldig morsomt med dette, og at det gleder meg at dere henger med fremdeles - og ikke har gått ned for telling *øhhh* Dessuten ble jeg hoppende glad for å se at du hadde rotet deg ned fra hytta, Heidi, for dette hadde ikke blitt helt det samme uten at du var med!
Enjoy the guessing, and have a nice day, everybody!

41 kommentarer:

Benedicte sa...

så flott candy. heldig den som får den!

klem fra Benedicte

Marteslillerom sa...

Nok en flott påfylling av candy`n.

Klem Marte

Hildegunn sa...

De stempeltrykkene dine har jeg virkelig lyst på! Og de to hÄnglar-stemplene er jo så lekre, da!

Jeg tipper at du har nitten ulike produsenter blant stemplene dine. For du har vel samlet litt i løpet av den tiden du har stemplet?? ;)

Lekker eske også! Den som får den dekorert personlig til seg er bare SÅÅÅÅ utrolig heldig!

Ønsker deg en flott dag!
klem!

Lena Katrine sa...

Åh, for et supert tilskudd til candyen din!
Tja, produsenter...la meg gjette...tror du har stempler fra 21 ulike produsenter :o)

Ha en superfin stempel-dag ;o)

Alina sa...

No, I don' t have them and I want them! I love them!

You have a difficult question today, Hanne, so no extra ticket for me, I know! I will give it a try, I will say 20?!

Have a lovely day, and please no difficult questions anymore!

Hugs, Alina

Julia sa...

Så søtt med den eska da!
Kunne godt tenkt meg en eske full med trykk fra deg. Har jo sett på dine kort fortløpende og du har maange fine!!

Jeg tror du har stempler fra 14 ulike produsenter.

Ha en flottings dag!
Klem Julia

Papirskreppa sa...

Jeg gjetter på 17:) Å tro ikke at det er noe ork å henge med på denne candyen. Den er jo så fin:)

Anonym sa...

Oh, your candy gets more yummie everyday!!!
I think you've got stamps from 18 different producers.
Have a very nice day!!

Sylvia Blum sa...

ohhh.. stamps.... yessssss.... for me it's the same: I have tons of stamps but don't have a clue how much *lol*

Ok.. now onto the guess... if you are like me (and I bet you are..maybe 'worse' *grin*) you have stamps from more than 20 manufacturers.. no.. even more... ok.. my guess is:
!!! 32 !!!

so .. as I'm a noisy person, I will for sure be back tomorrow to see the right number ;-))))

lots of love and hugs
Sylvia

Anonym sa...

Jeg tipper 18 jeg!
Har ingen av Hänglar- stemplene, så det hadde vært knall og vunnet da:-) Boksen var kjempesøt!
Ned snødd hilsen fra
Torhild på Ryggvoldhaugen.

Torill sa...

Det vokser fort, og slike stempel har en tendens til å formere seg... jeg tipper 176 stempel... hihi hakke peiling!!!
Nydelig eske forresten!!
hei hopp!

Torill sa...

Oij... det var kanskje produsenter ja... da ble tallet mitt litt voldsomt! Jeg gjetter 23 da jeg!
klem

Ida / Little sa...

God tirsdag til deg :) Jeg vil gjette 13 siden det er lykketallet mitt!! ;)

Ha en flott dag. Klem Ida

Anne Berit sa...

Som nybegynner kommer dette godt med.....

Jeg tipper du har 15 ulike produsenter

:-) Anne Berit

Erin... sa...

oooh Hanne I'm in love with the candy!! Your box is beautiful!! My guess is 57!! Happy blogging:)

Rita sa...

Hei igjen. Den boksen var jo skitlekker!... ups, var det to stempel foran? Så de nesten ikke hihi.
Da tipper jeg at du har stempel fra 29 ulike produsenter.
Heia Heidi, holdt du på å gå glipp av denne???
Ha en fortsatt strålende dag :o)
Klem fra Rita

❤ Kaia sa...

Candyen din blir bare bedre og bedre :o)
Hvor mange stempelprodusenter du har stempel fra, jeg tipper 27.
Ha en fin dag :o)

ribenaruby sa...

Great addition to your candy, I'm guessing 25 or thereabouts, fab question, enjoy the rest of the day!

mellem sa...

For en artig vri på candy'en.

Jeg tipper du har 32 stempler

Tusen takk for at jeg fikk være med :-)

PS! Når trekkes den forresten?

Marte sa...

Hei Hanne :) Enda en flott tillegg til årets candy. Jeg ville gjettet at du har stempel fra 24 forskjellige produsenter!

Så morsomt at du mimrer tilbake til de aller første prosjektene. Jeg synes boksen er kjempe søt, og absolutt lett å se den er laget av deg - med detaljer i kjent Hannestil. Og det er jo nettopp det som gjør dine kort og alterede ting så unike :)

Takk for muligheten til å vinne denne flotte candyen din - heldige,heldige vinner! :)

Godklem til deg søta!

Kari sa...

Boksen var nå kjempesøt da!
Jeg tipper du har stempler fra 12 ulike produsenter.
Nok en flott påfylling av candy'n din!
Ha en superfin tirsdagskveld:)

Filharmonica sa...

Dette blir morsommere og morsommere for hver dag som går :-))) Tipper på at du har stempler fra 24 forskjellige produsenter jeg Hanne, det utrolig hvor fort det fyller seg opp med hobbyting hos oss vettu :-)) Kunne pakke alt kortstæsjet ned i en bærepose jeg for 1 1/2 år siden, nå har jeg et stort hobbyrom hvor det bare tyter ..hehe.. Ha en riktig god ettermiddag og kveld!
Heidi

GryA sa...

Nydelig eske! jeg tipper du har stempel fra 17 ulike produsenter!

Ha en fortsatt fin dag!

Kristine sa...

Jeg tipper på 22 forskjellige produsenter;)

Desirée sa...

Heia Hanne! Så trist at du har vært syk så lenge! Men godt at de har funnet ut hva det er og at du er på tur til å bli bedre! Det er det viktigste.

Gratulerer med jubileet ditt, og morsom candy! Her må jeg nok bli med :) Jeg tror du har fra 17 produsenter, men antar du har fra flere ;)

Ha en riktig fin tirsdag, og mange klemmer sendes nedover fra meg!

Solveig sa...

Så artig dette er! :-)
Flott eske!
29 forskjellige stempelprodusenter tipper jeg du har! :-)
Vet jo ikke hva jeg har selv engang! :-)

Ha en fin tirsdagskveld!

Veronica sa...

Så flott påfyll til candyen din:)
Jeg tipper på 37 forskjellige produsenter.

Maya sa...

Åhhh dette er jo så moro!!
*gliser bredt*
Og engleesken din var kjempeflott!
Tror ikke du skal få se min første eske *ler*
Og den esken til vinneren var bare så nyydelig *sukk*
Har det musestempelet selv,og synes de er så skjønne!

Når det gjelder tipping,så kommer det ett villt tall her; 30 forskjellige leverandører

Go`klem fra Maya :)

Jolanda sa...

Just passing by...guessing 16....

I have been watching your blog, it looks stunning!

Irene sa...

Jeg tipper på at du har stempler fra 19 forskjellige produsenter.

Nydelig eske og stempler fra to av mine favoritter - PB og HS. Hvem ville ikke gjerne vinne denne drømmepremien...

Hilsen IreneR

iReneM sa...

Gorgeous candy, Hanne!
Trying to find a number nobody has guessed so I'll go for 14.

x

Else Slipsager Petersen sa...

Hvilket flot blog candy

Heidi sa...

Hei snuppa mi

Denne candyen din blir jo bare flottere og flottere og det er jo en glede å få være med. Vinnerlykken min har aldri vært den store men man må jo være med for å iallefall ha en sjangse ikke sant? Og bare det å komme inn i bloggen din er jo lykke for meg :o)

Antall produsenter ja........hmmm.....bare drar til med et stort tall jeg og sier 35!!!!!
Selv lurer jeg på hvor mange stempler jeg egentlig har etterhvert - men det er kanskje like greit å ikke telle! (da hadde jeg ganskje blitt nesten flau tror jeg)

Ha en fin kveld vennen.

Klemmer i massevis fra
Heidi

Deb sa...

YOur little box is so sweet! Oh, I am no good at guessing......36, I know I will be way out!
have a great evening, Debx

Pia sa...

Så flot candy, ja ens stempel samling vokser meget hurtigt men jeg kan aldrig få for mange

Caroline sa...

Jeg tror du har 13 forskjellige produsenter!! :D
Krysser fingrer og tær! hihi

Hannemor: sa...

Skal vi se..... tipper 33 stk forskjellige produsenter..
Gleder meg når fasit'n en gang blir lagt ut...

Klemz fra Hannemor

Christine sa...

Ja du vännen... jag gissar på 34 jag!
Lycklig den som vinner, jag är så sugen på stämpeltrycken! Följer fortsättningen med spänning!
Kram Christine

Synnøve sa...

For en nydelig eske, og kjempesøte stempler... Det blir stadig mer fristende å vinne denne pakken ja!!

Jeg gjetter vilt på 17 forskjellige stempelprodusenter.

Hege sa...

Får føye meg inn i rekken og så at dette var en flott candy!
Jeg er ganske ny på dette med stempling, men begynner å få en liten samling selv... og ønsker meg bare mer!
Tipper du har stempler fra 25 leverandører!

Dawn sa...

I'd say about 22 companies!!!
This is such fun Hanne - !!

Hugs
Dawn
xx