fredag 19. desember 2008

Sukkersött #21

Den siste Sukkersöttutfordringa i år er å lage et kort der du bruker ti knapper. Minst. Må gjerne bruke fler. Det har jeg gjort, så fikk jeg laget et juletre av dem :)
The last challenge this year at Sukkersött is to make a card using at least ten buttons. I've used some more to make this Christmas tree.
DP from 3ndyPapir and Ladybug and friends, sentiment (says Merry Christmas) from Inkido.
Arket juletreet et er montert på, er en kopi fra en gaaammel julesangbok, nydelig vakker. Jeg har plukket ut noen av sangene og laget collageark (de selges på Penelope - for dere som reker forbi der...)
Jeg er laaaangt unna å komme i mål med julekort og hilsener, enda jeg begynte tidlig *sukk* Skjønner ikke hvor november ble av, jeg... men romjulskort - det bli bærre lekkert! God helg!

22 kommentarer:

Torill sa...

Så nydelig lekkert, Hanne!!!
Helt knall!!
klem og pass deg på glattisen!!!

Rita sa...

Herlig kort, likte så fantastisk godt det God Jul stempelet!!

Vi blir minst to som må sende romjulskort.... Men det viktigste er jo at det kommer i det hele tatt :o)

Ha noen strålende dager nå i innspurten.

Klemmer i fleng fra Rita

Bente sa...

Så nydelig! For en fantasi du har:=) Lykke til med innspurten til jul!

Lene Aase sa...

Du er så smart:)Genial bruk av knapper og guriland så stilig det ble:)
Håper du har en finfin Fredag!!!

Juleklem fra Lene:)

Heidi sa...

Nydelig juletre Hanne-det ble jo bare så knallfint med de knappene da.
Romjuls kort er jo kjempekoselig da. Og det er jo ikke noe kjekt når det bare blir stress. Jeg har fått sendt avgårde mine men driver nå med en haug som skal ut til naboer og kollegaer. Blir liksom aldri helt ferdig. Og jeg må nok innrømme at jeg er rimelig lei av å lage julekort nå. Ser fram til å lage andre motiver igjen.Skjønner ikke at jeg aldri lærer at jeg må begynne mye tidligere!!!! Lover jo meg selv det hvert eneste år jo ......men like fullt sitter jeg og svetter til langt utpå natta hele november og desember for å bli ferdig med kortene mine. Kanskje jeg skal lage noen hver mnd gjennom hele året neste år? DET får kanskje bli nyttårs forsettet????

Kjempeklem til deg Hannemor fra
Heidi

Hildegunn sa...

Kjempelekkert kort!
Supert å lage juletre av alle knappene!
Det "god jul"-stemplet er fantastisk flott, jeg har sikret meg et jeg også ;)

Ønsker deg en flott helg!

Kort og Søm sa...

Kjempe fint kort, lur måte å bruke opp knapper på :o)

Kristine sa...

Hei på deg Hanne!
J ahuff, her er det travelt og jeg er ikke i form i det hele tatt. Derfor ble det ikke noe DT kort fra meg i dag. Men du har jo vært såå kreativ og jeg likte kjempegodt det juletreet laget av knapper. Og uglekortet ditt litt lenger nede er jo sååå søtt;)
Håper du får en flott adventshelg Hanne!
Vi snakkes:)
Klemmer fra mig

Sandy sa...

Wow this is so lovely. Stunning card.

Have a wonderful weekend.

Lim sa...

Beautiful!!! I love the green buttons and all the other details. Gorgeous card as usual.
Hugs,
LIM

Lia sa...

wowww hanne, what a gorgeous card with all the buttons, I love it
Hugs Lia

Dawn sa...

Hanne it's stunning - love all the distressing and your button tree is brilliant - Wonderful!! Siiigh!!

Have a great weekend!

Hugs
Dawn
xx

Maya sa...

Herlig julekort,Hanne :)
Ikke stress nå de siste dagene da,vennen!
Det tar nemlig jeg meg av *fnis*
Ha ei superduper helg,
klem fra Maya :)

Lia sa...

Hi Hanne,
Take a look on my blog there is something for you
big hugs my friend
Lia

Pia sa...

Wow så lækker brug af knapper, super nydeligt.Rigtig god lørdag.

Laila sa...

Stilig knappetre!
Likte ugla di på forrige kort også:)
Klem fra Laila

doris sa...

Wow... wow, der Baum (die Karte) ist "GENIAL"!!

Liebe Grüße
Doris

~Denise Lynn~ sa...

Beautiful Hanne! Love the button tree, so creative and fun. Great papers and layout as well. :)

Tonje sa...

Den digger jeg!! For en herlig løsning på utfordringen, ble knallfin!
Jeg stikker innom for å ønske deg en riktig God Jul! Takk for alle gode blogghilsner i året som har gått, det har varmet og vært til stor glede! Håper du får en vakker og flott julefeiring Hanne!STor juleklem fra Tonje

Camilla sa...

Så herlig kort:) detaljert og vakkert.
Ha ei herlig juletid!

Sandy sa...

My dear Hanne, have a wonderful and peaceful christmas time and a happy new year. Thanks for all the lovely comments on my blog. I´m very glad about it. Hugs.

Anne Marit sa...

Dette kortet var bare drit lekkert!!!
Digger knappe-treet!
Klem