onsdag 10. september 2008

The winner is...

DER er klokka 22 (dvs den er litt over, men jeg måtte jo skrive først) og trekningen har foregått på følgende måte: Jeg ba Sivert om å si et tall mellom 1 og 35, som var antall "deltakere".

THERE! The time is 10 pm, I asked my son to say a number between 1 and 35, because that was the number of participants for my little give-away. He said 14, and the winner is fe-fe! Congratulations!
Please mail me your adress, so I can send you this lovely stamp!
And to all you who are a bit disappointed; thanks for joining... I love you anyway! Have a nice evening!

4 kommentarer:

Angella sa...

Ja, ja... gjør ingenting ;) Jeg fikk jo 200 timeplaner i dag. Kan jo få alt i verden heller:)

14... Hva er er det for et tall? Fast innbytter på et fotballag. Det har vel kanskje med at gutten er 14 år? Neste år skal jeg passe på å være innlegger nr. 15. For da har han også blitt det!.... Hehe. Nå går jeg og legger meg. Skriver jo bare tull!!

Natta
klem
Angella

Fe-Fe sa...

Thank you so much! Ooooh can't believe I won that gorgeous stamp. I have emailed you my details.

Thanks again.

Fe x

Heidi sa...

Congratulations to the winner-lucky girl

Hugs from
Heidi

Lim sa...

Congratulations to the lucky winner!
Huhs,
LIM