søndag 26. mars 2017

Kjære jubilant!



Jeg måtte prøve enda et av de nye stemplene fra Ett Trykk ;) og fikk ferdig et bursdagskort etter skissa på Mojo Monday :) Her har jeg bare brukt to mønsterark, begge fra Kaisercraft (Blubelle).

Kortet skal til en herremann som er godt i gang med 80-årene, så klokka og teksten syntes jeg passet godt til anledningen. Jeg påførte Stickles i fargen 'gunmetal' på ordet "jubilant" for å gi det litt liv. Klokkestempelet har jeg fått i gave fra Angella :)
Litt fra skråsiden... Det er bare tull at vi ikke skal ha blomster på kort til herrene, men man trenger ikke å legge på i bøtter og lass heller. Her ble jeg til slutt fornøyd med mengden og fargene og i det hele tatt.
Håper du har hatt en finfin helg! God søndagskveld og takk for besøket :)

Ingen kommentarer: