mandag 27. mars 2017

Bursdagsgodishilsen

En god kollega av meg har bursdag i dag. Det kom litt brått på - hehe - men jeg bestemte meg for å prøve å lage noe kjapt og enkelt. Jeg har ikke styrken min på noen av de områdene, akkurat, men jeg fikk det da til, og Anita ble glad. Tjo hei fallera :)

Jeg brukte kun ett mønsterark fra Kort & Godt til å lage denne lille posen, eller kanskje det er rettere å kalle det et posetrekk? Jeg tok mål ut fra cellofanposen som ligger inni, og oppi den tømte jeg en pose mandelegg fra Anthon Berg. Bortsett fra det ene som måtte innom intern kvalitetskontroll, ble det plass til hele posen her ;)

Jeg stanset ut både sirkel og scallopkant i selve arket. Deretter stemplet jeg teksten, som er fra Norsk Stempelblad, på en bit lysark. Bør nok kjøpe refill til min brune StazOn, men det ble jo en litt stilig effekt, da ;) Stempelet stanset jeg ut med scallopkant og monterte på baksida.
Til slutt pyntet jeg posen, og fordi den ikke er så stor (ca 8 x 12 cm) ble det ikke plass til så mye stæsj. Små blomster og noen halvperler var egentlig det som skulle til. Cellofanposen med eggene ble stiftet til innsida før jeg brettet det hele sammen på toppen.

Takk for besøket!
Håper uka di har startet godt :)

Ingen kommentarer: