onsdag 29. mars 2017

Mye lykke i en tag til en flott fyr!

Min kjærestes sønn lyder navnet Emil. Emil er over gjennomsnittet interessert i bil og mekanikk - og har ditto peiling. Dessuten fylte han 23 år for noen dager siden, og lykke; jeg kunne lage en tag til ham :)
Tag'en i sin helhet - og så kommer detaljene fra topp til tå...

Lykke; å få en mekaniker i flokken sin, sånn at jeg får brukt for eksempel denne charms'en jeg kjøpte for veeeldig lenge siden :) 

Lykke; å finne det du har i hodet materialisert i en skuff :)
Bokstavene og tallene er fra Tim Holtz, og her syntes jeg de passet perfekt. For å gjøre litt forskjell på dem laget jeg "bilskilt" av bokstavene mens tallene ble montert på en sirkel som fikk en akrylboble på seg.

Lykke; å finne stilig bilstempel fra Papirdesign :) Teksten fra Kort & Godt  ble stemplet på en rest av den lille tag'en som ligger oppå den store. Den er laget med en embossing-folder fra Tim Holtz. Skruene er splittbinders som er farget litt brune med Staz-On.

Baksida er laget av enda en tag som er limt på den andre. Her har jeg brukt stempelet fra Kort & Godt både som bakgrunn og tekst. 
Lykke er å få bli kjent med en flott fyr som Emil.
God natt :)