torsdag 22. mars 2012

Nyt dagen!

Aller først vil jeg bare takke så varmt og hjertelig jeg bare kan for alle gode ord jeg har fått de siste dagene, både her i bloggen og på facebook. Det ligger så mye jobb bak disse stempelplatene, og det er derfor så usigelig godt å se at noen liker dem :)

I dag er det tid for å vise to nye. Disse kan selvsagt brukes hver for seg, men de henger aller best sammen. Kjøper du begge, har du faktisk 60 kombinasjonsmuligheter bare med tekstene! Du kan bruke dem som de er, eller du kan plassere dem i en drodleramme. På dette kortet har jeg brukt den største av rammene, og med den trenger du egentlig ikke så mye annet :) Her har jeg svampet kartongen med gammelrosa Distress Ink før det hele fikk en dusj med Glimmer Mist 'Cherub Pink'.


For å fremheve teksten en smule, stemplet jeg denne for seg selv, stanset den ut og monterte den med 3D-tape. Størrelsen på sirklene passer i utstansersirklene til Spellbinders og Sizzix - og sikkert enda fler også :)

Her er plata med rammer, sammen med tre figurer du også kan bruke inni - eller for seg selv. Du kan jo også bruke disse rammene til andre ting enn tekst; kreative sjeler vil finne uendelige muligheter for videre lek :)
Bare se hva Åshild har gjort med den mellomste ramma! Fantastisk stilig!

Alle de små tekstene er samlet på denne plata. De er altså skrevet for å passe inn i en liten sirkel. Noen av dem bærer preg av det, mens andre fint kan plasseres i en oval eller firkant eller stjerne eller hjerte eller...

Er du en av dem som gleder deg til å kunne leke deg med disse, må du følge med i bloggen til Ett Trykk i tiden fremover! 


Det er der det skjer ;)

4 kommentarer:

Marte sa...

Herlig! De små ordene har jeg allerede lagt min elsk på, og funnet utallige bruksmåter til.. Som jeg gleder meg til å eie og skape med disse!

Eli Kristin Magnussen sa...

Hanne! Gratulerer så mye med egne stempler! Jeg er så vidt begynt å søke inspirasjon til kortlaging igjen og kom over disse. Så artig! Visste ikke at du nettopp har fått dem lansert heller. Må være utrolig artig og mye kreativt og praktisk arbeid bak ;)

Stemplene er kjempeflotte og kan brukes til så mange anledninger. Me like! :D Lykke til med salg og videre produksjon/kreative sprell!!

PS - lekre kort også som vanlig, takk for inspirasjonen!!

Ha en flotters dag!

Heidi sa...

Trallala disse skal jeg også ha.........klarer nesten ikke vente.

Nydelig kort og nydelige ord ♥

Hjerteklem

Stine H sa...

Wow - gratulerer med egne stempler!! De er rålekre, gleder meg til de kommer for salg. Kortet ditt er helt nydelig!! God påske

Stine :)