lørdag 1. august 2009

Sukkersött fyller ett år - bli med på feiringen!

I fjor på denne tida var jeg forfryktelig spent... 1. august startet nemlig Anita Sukkersöttbloggen; den aller første norske utfordringsbloggen for kortlagere! Jeg var veldig stolt og glad over å være en del av DesignTeamet, og jeg var fryktelig nervøs da den første utfordringa skulle "på lufta"... Ett år har altså gått - og hvor det har blitt av, kan man jo lure på. Det gjør hvertfall jeg.

Men altså; bursdager skal feires, og det skal vi gjøre ettertrykkelig! Hele helga står det flotte og morsomme utfordringer i kø, og her kan du virkelig vinne masse digg! All grunn til å bruke helga til å fordype seg i papirarbeid, med andre ord ;)

Den første utfordringa er krevende. Det må den også være, for premien er stempler fra Kreativ Hobby til en verdi av tusen - 1000 - kroner! Susasimæ!!???! En viss pekepinn om hva du kan vinne, får du ved å titte på det vi i DT har laget - KH har nemlig sponset oss alle med flotte stempler, og i postkassa mi lå de tre stemplene du ser her; nydelige sommerfugler og ditto tekst.

Og her er kortet jeg laget med disse flotte stemplene. Her på framsida har jeg brukt den minste sommerfuglen.
Gorjussjenta sitter på en chipboardplate (Basic Grey) som er malt og distresset.
Sommerfuglene er "dobbelstemplet". Den øverste er stemplet på vellum.
De andre to stemplene har jeg brukt på innsida, som ser sånn ut...
Stemplet på vellum, denne også, og bøyd til vingene litt med falseben.
Nesten litt pop-up :)
Stikk inn i Sukkersöttbloggen og bli med på feiringen!

3 kommentarer:

Lene Aase sa...

Så utrolig lekkert kort Hanne!!! Nydelig grønnfarge du har brukt, og det ble rett og slett vakkert med den sommerfuglen inni kortet!!!
Håper du har hat en finfin sommer!!!

Klemmer fra Lene:)

Angella sa...

Hei du!
Så flott at du er er tilbake igjen...Jeg har savnet deg her inne:) Håper alt går bra og at Inga kommer seg fort hjem fra Mallorca...
Selv har jeg stort sett bare vært hjemme, pusset opp hobbyrommet som ennå ikke er ferdig og fått lest fem bøker. Det har vært deilig.

Lekkert kort du har laget... akkurat slik du pleier å lage:)

klem Angella

Riet sa...

Ohhhhh Wowwww Hanne,what a BEAUTIFUL card,i love the images and colours.
So beautiful papers and details.

Hugs Riet.x