søndag 19. november 2017

Julehilsen No 4

Det fjerde - og siste - julekortet jeg laget til Ett Trykk sitt spesialmagasin "Julehilsen" ble også det jeg selv ble mest fornøyd med. Er det noe jeg forbinder med jul, er det flettede julehjerter 🎄

Samme fargetema som det forrige, og også her brukte jeg juleark fra Papirdesign :) Bakgrunnsarket splattet jeg litt hvit maling på før jeg monterte hjertet.


De små og viktige detaljene...

Dette kortet luktet jul på lang veg. Jeg pakket nemlig en neve røkelsesblanding inni ostekluten jeg fylte hjertet med, i tillegg til de kanelstengene og stjerneanisen du ser på bildene. Vet du forresten at dersom du klipper litt i kanelstengene får de ikke bare en finere (les: mer rufsete) fasong, de lukter også mye mer :)
Takk for titten, og fortsatt god søndag :)

1 kommentar:

Arnhilds Kreative hender sa...

Kjempelekkert julekort, flotte julekurv.