fredag 22. september 2017

Til en herre som fylte 80!

Det forrige kortet jeg la ut her var til en 70-årsdag. Før det blogget jeg et kort til en 60-årsdag. Da er det vel rett og rimelig at det nå kommer et til en 80-årsjubilant ;) Mamma sin fetter Harald fylte 80 i forgårs, og igjen fikk jeg lov å lage kort til ham :)

Hvis du synes du drar kjensel på dette kortet, er det fordi jeg rett og slett har brukt et kort jeg lagde for en liten stund siden som mal til dette. Mønsterpapiret er fra Papirdesign, tekststempelet fra Ett Trykk og klokka har jeg fått i gave :)
Papirdesign sin septemberutfordring handler om å bruke to farger; jeg tar med kortet til den :)

Sideblikk for å få fram glitterkartongen ;) Synes denne passet så godt både til anledningen og som en kontrast til det røffe uttrykket på kortet. Stjernene er stanset ut med dies fra Sizzix.

Liten detalj til slutt, bare for å minne om at mannfolk også kan trenge en blomst eller fem. I hvert fall når de når en såpass anselig alder. Så ligger det også et lite budskap til Harald Jubilant på den knappen der det står "solide" - for det er han, både fysisk og mentalt. Bunnsolid, faktisk. 

Takk for at du stakk innom her i dag, håper du får en finfin helg!
 

1 kommentar:

Renate sa...

Dette var nydelig altså! Maskulint, men samtidig sart <3
Takk for at du deltar hos Papirdesign :)
DT- Renate