mandag 7. august 2017

Adventure is always a good idea.

Årets sommerferie er historie, og jeg er heldig som har fått oppleve noen nye eventyr. Sardinia var ett av dem, og før jeg dro laget jeg en liten reisedagbok av en gammel notatbok jeg hadde liggende.

Jeg brukte tykk papp, blå bazzill og 6 1/2" ark fra Kaisercraft sin serie "Wanderlust" til å lage en mappe til denne boka.

Pennesplitten fra  Tim Holtz og en gammel knapp som passet helt perfekst :)

Jeg ville også ha plass til notater, bilder, kvitteringer og sådant - og laget derfor en mappe til boka. Sånn ser den ut fra siden...

... og her er den åpen. På denne delen satte jeg inn en bit "trekkspill" på begge sider for å lage en arkivmappe, som lettere kan holde på løse papirbiter.

Jeg laget to hjørnelommer for å holde boken på plass. Da kunne den lett tas ut når jeg skulle skrive i den.
Forsiden ble en skikkelig collage fra noen av disse flotte arkene :)

Akkurat så vakkert var det på Sardinia. Jeg hadde aldri vært der før. Jeg kjente heller ingen som hadde vært der før. Men eventyrlige dager var et faktum. Behagelig klima, behagelige folk,  massevis av flotte strender å velge blant - for eksempel. Vi koste oss glugg, kjæresten min og jeg, og ladet batterier så det holdt!

Adventure is always a good idea :)

1 kommentar:

Unknown sa...

stilig kan du lage mal på denne ?