onsdag 21. juni 2017

Hjertelig takk 💗 Poff.


På fredag takket vi av to kolleger, som begge kommer til å bli Svært Høyt Savnet :/ Jeg skulle lage kort til dem, men ettersom de også skulle få hvert sitt "alvekrus" laget jeg en gaveboks til disse i stedet. Med kort inni ;)
Gaveeskene ble laget på samme måte som en eksplosjonsboks, men fordi de skulle holde på et krus, laget jeg de litt høyere og lot bare den ene klaffen falle ned. En minimal eksplosjon der, altså. Mer et "poff", liksom ;)

Sånn ble de ferdige boksene. Jeg brukte tykk kartong med litt glans i til selve boksene og dekorerte dem med et nydelig tosidig ark fra Kort & Godt. Den ene siden ble boks og den andre lokk. Og så kommer det et bilderas på resten...

Lokket på den ene boksen. Stempelet er eget design for Ett Trykk.

Fra en annen vinkel...

... og fra fugleperspektiv. Her ville jeg få frem et hjerte av gull ved hjelp av metalltråd sammen med scrappefloss og en streng med perler på.

NÃ¥r lokket tas av, er det altsÃ¥ bare den ene siden som faller ned. PÃ¥ innsiden brukte jeg mønsterpapir fra Papirdesign, og tok igjen dette pÃ¥ kortet som lÃ¥ inni. Motivet fra Pretty Vintage sier vel sitt. 
For Ã¥ fÃ¥ inn litt hokus pokus pÃ¥ innsida ogsÃ¥, laget jeg dette som et "slider card" etter denne fremgangsmÃ¥ten. 


 

Fugleperspektiv på den andre boksen. Samme stempel, brukt på en litt annen måte...

 OgsÃ¥ her var det pÃ¥ sin plass med et hjerte av gull. Dette laget jeg av et isoporhjerte jeg hadde liggende. Delte det i to og malte det med gullmaling før det ble dekorert med blomster av ymse slag.

Samme type kort inni, bare med et annet motiv.

HÃ¥per dette var til inspirasjon :)
Jeg tar med boksene inn til Scrap&Craft sin utfordring og hÃ¥per du har det fint sÃ¥nn midtveis i uka.




4 kommentarer:

Heidi Rognaldsen sa...

Hærreminhatt sÃ¥ nydelig ❤️

hege finne sa...

WOW! Slutter aldri å bli imponert og begeistra for dine kreative krumspring, Hanne! <3 Sommerklem fra Hege.

Hildes kort sa...

Så flotte esker. Heldige kollegaer som får disse.

Suzi Mac sa...

Wow!!! Tao Beautiful boxes with lots of amazing details. Thank you for sharing with us that Scrap & Craft Challenge. Good luck!
hugs
Suzi