fredag 17. mars 2017

Gratulasjoner til Hege


Selv om jeg har hatt en forfryktelig lang bloggeferie, har ikke skapertrangen tørket inn fullstendig... Nå har jeg endelig fått tømt kamera over på ny PC og kan dele noe av det som er kreert. Jeg starter med et kort jeg laget til en venninne i fjor...

Today I want to show you a birthday card I made for a friend of mine.
Lag på lag og masse kos :)
Lots of layers and lots of fun :)
Detaljer - har brukt litt forskjellige typer maskering og farger på de to papirtag'ene i bakgrunnen. Tag'en med bokstaver på fant jeg på Søstrene Grene. Har satt på bokstavene selv, da ;)
...
Details; I spent some different types and techniques for the background tags.


Detalj fra den andre siden. Hjertet er laget av papirleire, som jeg har stemplet trykk på før jeg stanset det ut med en pepperkakeform. Etter at det tørket svampet jeg litt Distress Ink på for å gi det litt liv og dybde.
...
Detail from a different angle. The heart is made using paper clay, a stamp and a cake tin. I sponged it with a little Distress Ink after drying, to give it a bit depth.
I dag skal jeg prøve meg i en (for meg) ny utfordringsblogg; The Ribbon Girls
...
"Anything goes" at the Ribbon Girl challenge blog - I'll join with his card :)

Jeg ønsker alle sammen ei riktig fin helg! 
Ta vare på deg selv og de du har rundt deg :)

Ingen kommentarer: