tirsdag 7. juli 2015

Gratulerer med dagen!

I dag er det 81 år siden min mamma så dagens lys, og her er kortet jeg har laget til hennes bursdag :) Ettersom hun bor like mange mil unna som hun fyller år, er det ikke bare bare å stikke innom med kort og gave, men her tok heldigvis broder'n ansvar og kjørte oppover ;) Selv om den ble litt våt og kald, håper jeg dagen har vært til å nyte :)


Mamma er veldig glad i hÄnglar&stÄnglar-stemplene, og dette syntes jeg passet godt til henne. Hagejenta er stemplet på akvarellpapir og malt med Distress Ink. Klærne er en blanding av 'bundled sage' og 'stormy sky'. Tekststempelet er et av dem jeg laget for Ett Trykk, og jeg har satt en glitrende pebble på i anledningen ;)

Glemte å ta bilde fra siden, men det er altså et staffelikort, dette her...

...med en svært enkel løsning for å få kortet til å stå; sju blå glassperler på hver side (7.7. i dag, vettu) fungerer som stopper.

Jeg brukte skissen hos Vintage Utfordring til å lage dette kortet. Det ble kanskje ikke så veldig vintage, men jeg prøver meg i utfordringen deres likevel. Papirdesign sin sommerutfordring "sommer og sol" passer også godt, ettersom jeg har brukt arket "blåklokker" på hele kortet og har stanset ut gjerdet av arket "trevegg".

Da gjenstår det bare å takke for besøket og ønske velkommen igjen, enten du har bursdag eller ikke.
Gratulerer med dagen, mamma!

3 kommentarer:

Renate sa...

Kjempefint kort, som jeg er sikker på din kjære mor setter stor pris på og få <3
Takk for at du tok utfordringen hos Papirdesign!
Hilsen Renate

Cathrine Sandvik sa...

Så utrolig søtt kort du har laget til mammaen din <3 Tusen takk for at du tok utfordringen hos Papirdesign!
Hilsen Cathrine

Filharmonica sa...

Lekkert bursdagskort! Tusen takk for at du deltar hos Vintageutfordringen denne gangen. Ønsker deg en fortsatt flott sommer :-)