søndag 10. mai 2015

Today...

... is full of promise.




Søndagen er snart på hell, og jeg stikker innom med et kort jeg laget til årets Steinkjerscreppa i slutten av april :) En herlig helg, med masse godt påfyll av latter og glede og fine stunder sammen med de jeg delte bord med - og jammen fikk jeg laget ett og annet også, selv om jeg er ikke er så kjapp av meg, akkurat...

Dette kortet ble til ut fra en collage til inspirasjon.


Detaljbilde for å vise den flotte effekten av malingen fra Art Anthology. Den dekker godt, glitrer helt passe og er lett å lage tekstur med. 'Satin Sheet Gold' heter denne fargen. Bølgepapphjertet under er embosset med 'guld' fra Inkido, har brukt det samme pulveret på kortets kanter.
Glasshjertet husker jeg ikke hvor jeg kjøpte - det har ligget her en stund... ;)


 Kortet sett fra siden...
Vet ikke helt hvilken anledning eller hvem det skal til, dette, men det kan jo fort dukke opp en dag som er litt mer fylt av løfter enn andre dager.

... og for ordens skyld; her er inspirasjonen!

Takk for besøket - og velkommen igjen :)

3 kommentarer:

Arnhilds Kreative hender sa...

Så utrolig lekkert kort, herlige farger og flotte detaljer.

Guri sa...

Nyyydelig!

❤ Kaia sa...

Ååå så fint dette var....

Klem fra Kaia