søndag 24. mai 2015

Konfirmasjon #2

I bygdenes by er det fremdeles konfirmasjonstid, og i dag stikker jeg innom med enda et kort til enda en konfirmant, laget for enda en kollega :) Dagens konfirmant hadde arbeidsuke i barnehagen for en stund siden, så helt ukjent var han ikke, men jeg spurte nå likevel bestillersken:
"E det nå spesielt hainn e interessert i?"
Svaret var kort og presist: "Fotbaill."

Veldig greit, det, og enda greiere å finne så flott mønsterpapir fra Papirdesign :)
Dressbildet googlet jeg meg fram til.

For å stæsje litt uten blomster surret jeg litt scrapper's floss rundt sirkelen med tekst. Teksten, som er fra en av Ett Trykk sine stempelplater, har fått en "pebble" på seg for å markere seg litt ;)

Innsida ble til mens jeg fremdeles var i dressjakkemodus :)
Har brukt det samme mønsterpapiret, som altså har mønster på begge sider. Det bakerste panelet er limt fast "all over", mens "jakken" bare er limt fast i kantene nederst og på sidene. Dermed kan man putte både penger og hilsener og hva det måtte være på innerlomma :)

Enda en gang kunne jeg glede meg over gleden hos Wenche, som hadde bestilt kortet. Skikkelig smittsomt, det der, altså :)

Takk for at du stakk innom - og fortsatt god pinse!

1 kommentar:

lillesmor sa...

Tusen takk for at du delte dette superflotte kortet på Facebook-siden til Papirdesign. Et råflott konfirmasjonskort!!
Jeg har pinnet det over på pinterestsiden vår også. Håper det er ok.
Ha en fin helg.