søndag 31. mai 2015

Enda en. Enda ei. Enda et.

Konfirmasjonenes tid var ikke over. I dag var det enda en. Og enda ei av mine fine kolleger spurte pent om jeg kunne lage kort til Henning sin dag? Det kunne jeg, viste det seg - så her er enda et kort til enda en ung gutt :)

Jeg har brukt det samme bildet som på det forrige, bare endret størrelsen og utsnittet litt. Og med andre papirer og farger ble det et helt annerledes kort likevel...



Konfirmanten Henning spiller handball, og den interessen brukte jeg på innsida av kortet. Papiret med handballer er fra Papirdesign, det blågrønne er baksida av et juleark fra Authentique :)
I min søken etter inspirajon på nettet kom jeg over disse ordene, som jeg syntes passet godt både for ballspill og for livet sånn generelt.

Det skulle en pengelomme inn her, og for å ikke ødelegge "ordbildet", ble det siste ordet tatt med utenpå lomma :)

Håper du har hatt en fin helg!
Takk for at du stakk innom :)

Ingen kommentarer: