tirsdag 21. juli 2009

Et bursdagskort ~ The Sugar Bowl #15

Titt titt, jeg lever - selv om jeg har hatt en aldri så liten bloggepause... men her er i hvert fall et bursdagskort til ei jentedame i familien som har dilla på lilla :) Har brukt Sukkerskål-skissa til å snekre det sammen, med et av de nye Gorjuss-stemplene mine.

I'm still here, even if I've had a long blogging break... Here's a birthday card I've made for a girl who loves the colour lilac :) I've used Gayle's fabuolous sketch at The Sugar Bowl to create it. The 'please include' option this week is ribbons and / or bows. I've used a lace at the background and the bow is made of scrapper's floss (Karen Foster).
Take a look at this beautiful cotton scrap from Heartwarming Vintage!

Heartwarming Vintage har noen nydelige collageark til forskjellige anledninger, noen av disse får du nå kjøpt på Penelope. Her har jeg brukt syriner fra et nydelig ark med blomsterbilder på bomullscanvas, og vips! er det litt tekstur på kortet ;)
Ha en fortsatt fin kveld - det som er igjen av den, da ;)

Hope you all have a wonderful summer time - thanks for stopping by!

22 kommentarer:

❤ Kaia sa...

Nydelig.
Likte veldig godt syrinpapiret, og oppsettet, gorjussene er jo også helt nydelige.
Ho blir nok kjempeglad ho som får kortet.
God Natt.
Klem fra Kaia :o)

Pia sa...

ÅÅH så super nydeligt med skønne farver og lækre detaljer

Unknown sa...

Ååå så lekkert Hanne! Nydelig fargekombo, og lekre detaljer!!!
Herligt! ♥♥♥

Klem,
Jorunn

Papirdilla sa...

Koselig å se noe fra deg igjen:) Flott kort med nydelige farger og stempel.

Klem,
Hanne:)

Lena Katrine sa...

Godt å se du er i "live" Hanne!
Et nyyydelig kort, i herlige farger! Og den syrinlappen var kjempelekker!

Ha det godt, og ta vare på deg selv! Go'klem

Maya sa...

Hei Snuppelure!! *Vinker febrilsk* :)
Så godt å "se" deg igjen,har tenkt masse på deg *klem*

Og så nyydelig kort,i lilla *me like*
Og så stilig med syrinbildet!!

Håper du har gode dager,
klemmer fra Maya:)

Kristine sa...

Ååå så kjekt å "se" deg igjen Hanne;)
Disse Heartwarming vintage bildene er jo bare nydelige;) JEg har skaffet meg noen sånne selv også;)
Kortet ditt er en fryd fir øyet som alltid;) Gir litt sunshine i hverdagen på en rainy day;)
Gode sommerklemmer fra mig til dig;)

Camilla sa...

Hejsan Hanne!
Åh, vad jag saknat dig;)
Blev så glad när du visade dig.
hoppas att du har det bra.
Korten dina är såå fina och vilka härliga färger.
Detaljrika som alltid.
Och i bland är det skönt med en liten paus;)
Kram Camilla

LOUISE sa...

Beautiful card Hanne, love the gorjuss girl, she has been coloured beautifully. Love it! Louise x

Torill sa...

Hei! Så kjekt å se at du fortsatt er kreativ!! Nydelig kort:0)
Nydelig vintage lapp:0) NYDELIG!!
ønsker deg en super onsdag:0)
klem

Riet sa...

What a beautiful card Hanne,l love the image and colours.

Hugs Riet.x

Michele Roos sa...

Good to see you back Hanne, hope everything is going ok for you. Gorgeous card and I your colouring of the image. Hugs Michele x

Angella sa...

Hei....her er du igjen!
Jeg hadde tenkt og plinge på deg snart...Det er så lenge siden, men jeg forstår at ferie er ferie, spesielt når datteren er kommet hjem:) Koser du deg?

Flott å se dine flotte kreasjoner igjen!
klem fra meg...

Anna sa...

WOW !!!! This is absolutely gorgeous !!!! Love love love the lace and the fabric, it adds just the perfect touch.

Erin... sa...

Lovely card Hanne, glad to see you stamping again:)

Hildegunn sa...

Nydelig! Herlig med den brede blonden, og jeg vil også ha sånn håndskrift som deg!!!!
Flott at du er tilbake, for jeg har vært bekymret for deg!

Klem

Lilian sa...

WOWWW! Your card is just gorgeous! Love it! Great image and love the floral image beside her! Thanks for joining the SB challenge and hope to see you in the next one too! Have a great day!

Randi sa...

Takk for en koselig prat på Penelope i dag.

UTROLIG fin blogg du har. Her kan jeg lære mye og få masse inspirasjon.
Skulle ønske jeg hadde hatt mye mer tid, men med 3 små får jeg ikke tid til alt jeg har lyst å gjøre. Men, men det blir vel en gang. Må passe på å kose meg med dem når de er små også.

Fortsatt god sommer.

Hanne sa...

Nyyyyydelig! Fantastisk oppsett og nydelig lillafarge!!!!

Heidi sa...

Hei vennen min
Så utrolig søtt dette var og du har bare malt så kjempelekkert. Likte godt det blonde håret du hadde laget.
Vært litt bloggtørke hos meg også - egentlig litt deilig for det er jo utrolig hvor mye tid som går med på dette ikke sant?
Tenker du koser deg nå som jenta di er kommet hjem igjen!

Sender deg en diger sommerklem

♥ Kari ♥ sa...

Aldeles nydelig lekkert kort Hanne!! Kjempelekker fargekombinasjon!
Nyt sommeren!
Klemmer fra Kari

Juls sa...

stunning! I love the vintage feel of this, and the lace is beautiful.