tirsdag 7. oktober 2008

Hipp hurra og tusen takk :)

I dag har jeg bursdag :) Ett år eldre, og plutselig nærmere femti enn førti... Beskjeden som jeg er *kremt*, hadde jeg ikke tenkt å lage noe blest ut av dette, men så har jeg fått sååå mange koselige hilsener fra så mange, som det virkelig er på sin plass å takke for!
Today it's my birthday, and I really want to thank all of you who have made this day special, it means a lot when I'm suddenly closer to 50 than 40...
Først ut var strengt tatt Torill, selv om hun tjuvstartet i går *hihi* Da hun stakk innom for å låne Silhouetten litt, hadde hun med seg en hyggelig bursdagshilsen, deriblant dette nyyydelige kortet! 1000 hjertelig takk, Torill, dette ble jeg så glad for, det vet du!
I got this looovely card from Torill yesterday, as she dropped by for an errand :) Torill lives in my neighbourhood, hurray!
Den neste jubilanten var Inga mi, som sang bursdagssang på Skype klokka halv to i natt! Når tidsforskjellen er så stor, er det kjekt å ha ei mor med høstferie og lakenskrekk! Først sang hun, så snufsa vi :) Tuuusen takk, Inga, det var så kjekt at du ble den første gratulanten :) Kjempeklem :))
Then Inga sang a birthday song at Skype in the middle of the night (afternoon in WA) *sniff*
Og fra tidlig morgen til sen kveld har jubilantene vært en eneste strøm... så hyggelig å bli satt sånn pris på, altså, både av de fastboende og de utendørs. Jeg setter så stor pris på alle hilsener, enten de har kommet via telefon, sms, mail eller i bloggen. TUSEN takk, alle sammen!!! Ingen nevnt, ingen glemt :)
From early morning and till now I've had so many lovely greetings from so many of you, and I really want to thank each and every one of you who has warmed my heart today :)
Dette kortet kom fra søtesnille Heidivennen min... ÅH, så overrasket og glad jeg ble da jeg fant dette i postkassa, sammen med en hel del digge greier - hjertelig tusen takk, Heidi!!!
This card I revieved from Heidi - thank you so much, my dear friend!!!
Jeg har så mange fine gaver i dag, men har ikke så stort behov for å vise dem frem, egentlig, holder meg til kortene, jeg :) Men vil likevel nevne at en av gavene fra mann & sønn var en Crop-A-Dile, og fra mamma fikk jeg Pull-Ez bag, så nå er det håp for båndhaugen!
This afternoon my family and some friends have been here, and suddenly I have a load of red wine *haha* Can't show you all those bottles! But I'll show you the card I got from my brother's family. It's my niece Marie who has made it - look!! She's only twelve (soon thirteen...) Se på dette nydelige kortet som niesa mi Marie hadde laget til meg, herlighet så vakkert - og hun er bare tolv! Hun har virkelig sans for form og farger... Nå skal jeg ta meg en liten takkerunde, men igjen altså; TUSEN HJERTELIG TAKK til dere alle! Du verden, så godt det er å ha bursdag :)

Once again; THANKS FROM MY HEART to each and every one who has made this day so lovely! It's pretty nice to have birthday :)

25 kommentarer:

Maya sa...

Hurra for deg som fyller ditt år!!
Grattis med de 29! ;)

Bursdagsklem fra Maya :)

Deb Wood sa...

Happy Birthday Hanne, I had no idea sounds and looks like your not lacking in people to help you celebrate!!

Nikki Fairbairn sa...

Happy Birthday Hanne! The cards you have received are gorgeous. Hope you had a great day, Hugs, Nikki x

Tonje sa...

Gratulerer med dagen Hanne! Enda et høstbarn altså. Det er merkverdig så mange høst mennesker det finnes bak kreative mennesker. Slike som deg!
Jeg kjente meg igjen i den "nærmere femti enn førti" og jeg vurderer å stoppe tellingen på førtifem og bli der...
Håper du har hatt en knallfin dag, det fortjener en flott dame som deg!
klem

Diane.W. sa...

Happy Birthday Hanne!!! :o)x

Heidi sa...

Så kjempekoselig bursdag du har hatt vennen min. Og ikke minst var det koselig at du likte kortet og gaven. Det var så vell fortjent. Og er det noe jeg elsker så er det å gi gaver og oppmerksomhet til andre.Jeg tror det gleder meg like mye.Og de som er født i oktober tror jeg er veldig spesielle. Martine har snart bursdag og da blir blir frøkna 4 år. tror hun kom 5 uker før tiden bare fordi hun ville bli oktoberbarn jeg.
Kos deg med det som er igjen av dagen!

Stor klem fra en til som alltid har lakenskrekk

Kjempeklem fra
Heidi

Gill sa...

Happy Birthday Hanne, hope you have had a fabulous day, gorgeous cards you received
lv Gill x

Desirée sa...

Gratulerer så mye med dagen, Hanne! Da rakk jeg deg ganske så akkurat :) Høres ut som om du har hatt en fin dag, og det fortjener du virkelig! Heldigvis noen få år igjen til jeg er nærmere femti enn førti ;) Kunne ikke du meg *LOL*

Bursdagsklem fra Desiree

Camilla sa...

Gratulerer så masse med dagen søte Hanne!! Håper du har hatt en herlig dag!!
Goklem fra Camilla.

Lim sa...

You know that I told you already, but I wish you the best!! I hope all your dreams come true and it is so nice to see how many people love you...I love you too!!!

Happy Birthday my dear friend.
Hugs,
LIM :))

Anonym sa...

Happy Birthday Hanne, hope you had a great day.
Gorgous cards you received, wonderful.

Pia sa...

Hip hip hurra, stort tillykke med fødselsdagen og så nydelige kort du har fået

Hege-Annie Simonsen sa...

Gratulerer!!! Vel overstått! Håper dagen din var riktig så fin! :o)

Rach sa...

oh Hanne,
Happy birthday for yesterday, hope you had a wonderful day...enjoy drinking your wine. Hugs rachxx

Hildegunn sa...

Gratulerer så mye med gårsdagen!
Kjempeflotte kort du har fått!

Heidi sa...

Glemte helt å si at jeg er kjempeimponert over 12 åringen sitt kort.Men hun har jo noen å slekte på da!!!!!

Klems fra
Heidi

Camilla sa...

Grattis Grattis Hanne!
Jag hoppas att du firat ordentligt.
och att du har det bra.
Fina kort du fått, och jag önskar dig allt gott .
Hoppas du har ätit mycket tårta idag...
Kram Camilla

Aud sa...

Gratulerer så mye med dagen i går!♥
Så mange fine kort og gaver du har fått! :o)

Vi har bursdasgsbarn i huset i morgen, da blir Magnus, min eldste, 9 år.

Angella sa...

Kjære Hanne-vennen!
Hipp-hipp Hurra for deg! Litt treg med å gratulere deg med dagen, men jeg er jo trønder vettu...hehe!

Stooor klem
Angella

Torill sa...

Bare hyggelig Hanne!!!
Håper du hadde en super dag!
Gleder meg allerede til juli:-)
klem klem!

Bente sa...

Hipp hurra til deg fra meg!!!
Og så slenger jeg en hipp hurra til meg og!! For jeg har nemlig også bursdag 7. oktober:=)

Alina sa...

Happy birthday to you, Hanne! Lovely cards you received! I'm glad you had a beautiful day!
Hugs, Alina

Anonym sa...

Hei Hanne,
GRATULERER SÄÄÄÄÄÄÄÄÄ MYE MED DAGEN!! Beklager at jeg er litt sent ute med ä gratulere (fär tröste meg med at du er enda senere :) Har prövd ä ringe deg et par ganger, pröver igjen...
Klem fra Inger

Vibeke sa...

Gratulerer så mye med dagen!!!:)

Dawn sa...

Awww Noooooo!
I have missed your birthday - I wish I had known when it was - So BELATED HAPPY BIRTHDAY to you - hope you had the perfect day.


Dawn
x