lørdag 8. april 2017

Konfirmantgutt


Jeg avslutter min lille "frem-fra-glemselen"- serie av konfirmasjonskort som har ligget til langtidsoppbevaring i kameraet med enda et kort jeg laget på bestilling. Nå er det en gutt det gjelder. Jørgen er skikkelig fotballfrelst, så igjen ble det mønsterark fra Papirdesign ;) og neida, jeg er ikke sponset :)
Bølgepappen er malt med Gesso, bildet fant jeg på nett - og ut over det tror jeg bildet kan tale for seg selv, egentlig... 



Trebokstavene ble farget med Distress Ink 'iced spruce' i flere omganger for å få den rette fargen, og til slutt fikk de en svært så forsiktig og sparsommelig omgang med Stickles 'gunmetal'.

På innsida laget jeg et belte som fungerer som lomme på begge sidene. Også her skulle det være plass til en flat gave, så tag'ene som ligger til venstre er bare limt fast i "beltet", sånn at det gikk an å putte gaven bak dem. 
Det var det.
Mens snøen laver ned og det ikke er så mye som minner om den årstida akkurat nå, legger jeg likevel dette kortet inn hos Kort O Mania, som har VÅR som tema, hos Papirlosjen som utfordrer oss til å bruke et bilde og selvfølgelig også hos Papirdesign, som har konfirmasjon som tema i april.

Nå lukter det påskeferie her :)

6 kommentarer:

Bodil sa...

Stilig, som vanlig😉, og takk for tipset😊

Torill sa...

For et flott bidrag! Så kjempefint et kort! Likte så godt fargen på de bokstavene!! Stilig altså! Tusen takk for at du er med på konkurransen vår hos Papirdesign, foreløpig med 3 kort!!!!

Veronique sa...

Kjempe fint :) Tusen takk for at du deltar hos Kort´O´Mania. DT Veronique

Anita Sæterdal sa...

Et kanllstilig kort, liker oppbygging og bruken av foto. Takk for at du deltar hos Papirlosjen - Klem anita

Elisabeth sa...

Nydelig og tøft kort du har laget. Mange flotte detaljer. Tusen takk for at du deltar i Papirlosjen sin April utfordring. Klem DT-Elisabeth

Ovedia Therese sa...

Kjempeflott kort med tøffe detaljer. Takk for at du deltar i Papirlosjen sin utfordring. DT Ovedia Therese