søndag 15. januar 2012

3ndy med gult

En nydelig helg er over, og jeg er klar for en ny uke og litt blogging igjen. Jeg er i utfordringsmodus fremdeles, gjerne noe som utfordrer meg til å prøve noe litt utenfor det jeg vanligvis gjør. Gult er ikke en farge jeg bruker mye, så da syntes jeg 3ndyPapir sin januarutfordring var kjekk :) Alle papirene jeg har brukt på dette kortet, er fra 3ndy. Motivet også. Teksten er Stampin' Up! sitt verk.


Detalj fra en litt skrå vinkel - gutten og marihøna er dekket av Glossy Accents.

Takk for besøket - ønsker alle en finfin uke!

8 kommentarer:

❤ Kaia sa...

Så flott det var..
Ha ei flott ny uke.
Klem fra Kaia

Gro sa...

Nydelig kort. Gult er en flott farge.

Klem :o)

Wenche sa...

Et fantastisk nydelig kort, Hanne!!!
Herlige detaljer og du har klart utfordringen med glans :D
Tusen takk for at du ville delta hos 3ndypapir!!
Klem Wenche :)

Riet sa...

What a wonderful card Hanne.

Hugs Riet.xx

Hildegunn sa...

Fantastisk flott kort, herlige farger du har brukt! Digger skyene du har lagt oppå!

Ønsker deg ei fin uke!
Klem

Torill sa...

Nydelig Hanne!!!
Digger at du har brukt gult - ikke ofte å se slike kort!
klems

cecilie sa...

Kul bruk av gult, skikkelig sprekt kort =D

Kreativelena sa...

Ikke bare er gult 3ndy, men gult er kult ;-)
Råflott kort, med masse stillige og flotte detaljer :-)