tirsdag 1. juni 2010

Feiringen fortsetter hos 2S4Y...

...og jeg henger meg med på denne uka også. Og neida, jeg har ikke fått solstikk, men jeg har altså laget et mappekort til en som skal begynne på skolen - i august... jadda. Du snakker. Men dette var et prosjekt som lå i bakhodet, og den flotte skissa til Laura på 2S4Y var helt perfekt! Og det som er gjort, er unnagjort ;)

I'm laughing at myself for making this card now. It's for a boy who will begin at school - in august... But this folder card has been in my head for a while, and then Laura's great sketch was just perfect! Well, what's done, is done, and I can join the celebration at 2S4Y this week as well :)

The letters are Tim Holtz grungeboard, painted with acrylic paint, then added some Vintage Photo Stickles and Glossy Accents.

The card looks like this when you open it... The colour pencil also keeps the card closed ;)

I've used the sketch at the inside as well, and made these file dividers. Also the numbers are TH grungeboard.



From a different angle...

Finally, a close-up from the coolest owl brad :) It's a present from my sweet friend Marte :) I've sponged it with timber brown StazOn to make it more suitable for this card (originally a silver charm).
We'd better hope that this boy will be wise as an owl during the years in school ;)
Thanks for visiting, have a good night :)

Regnet er historie, i dag har vi hatt nydelig vær her, helt sommerfølelse. Absolutt noe vi kan leve med. Men nå er det så sent at jeg kan sitere en som skrev i minneboka mi på barneskolen; "når aftensolen senker seg, da tisser jeg og legger meg." Hihi. Over og ut. God natt :)

9 kommentarer:

Angella sa...

Mappekort... Det er lenge siden sist jeg har sett noen av dem :)) Så gjennomført stilig Hanne! Og så med skilleark inni....så lurt!
Hører om andre prosjekter du har på gang *fnis* :) Gleder meg til å se hva du tryller frem i fremtiden.

Jeg er inne i muntligperiode med 10.trinn... fikk opp en gjeng i norsk muntlig... Det er så gøy, men tror at sola er prioritert hos mange av dem om dagen, og jeg er redd resultatet ikke blir så bra som ventet.... Uansett, det er snart ferie ...johuuuu!
klem
Angella

Riet sa...

Wowwww Hanne,so beautiful.

Hugs Riet.xx

Laura Davis sa...

Oh my goodness this is fantastic!
Thanks for playing at 2S4Y!
Laura

Marte sa...

Herlig, herlig! Var en tur hos mamma i sted, og der var samtalen om det flotte kortet Hanne hadde laget... Så da måtte jeg bare inn å titte før jeg finner sengen :) Du er et unikum, og jeg beundrer din kreativitet og evne til å gjennomføre gode ideer! Jeg får de liksom ikke lenger enn til pannebrasken.. God natt, min skatt :)

cnelson sa...

LOVE, LOVE, LOVE this in every way possible!!!

Kari sa...

Denne mappen var kul! Herlige farger og kule detaljer. Pennen og uglen var en fin detalj!

Sylvia sa...

All of this is wonderful! Great idea! The detail is really nice!

Kari sa...

Dette mappekortet var kjempeflott!
Flotte farger, smart med penn og skilleark:)
Klem

Marjan sa...

Wow Hanne, I really LOVE this card!
I saw it on 2S4Y.

I am a Dutch schoolteacher and hope the boy you made it for loved it as well. The litle owl is so cute and alle the detaisl are abolutely stunning!

Warm regards,

Marjan