fredag 30. april 2010

Sukkersött #81 ~ skisse og nye designervikarer!

Ikke bare er det fredag i dag, det er også den aller siste dagen i april! Det betyr at vi har en ny og flott gjeng med vikarer å presentere for dere i Sukkersöttbloggen :) Ta en titt på de mange forskjellige kortene de har kommet med ut fra denne skissa ...


Denne uka gikk jeg ikke så langt for å finne vikaren min. I samme by som meg bor nemlig Hildegunn, som er like flott som de kortene hun lager! Og jeg er både stolt og imponert over hvor nydelig vakkert kort hun laget ut fra skissa mi.

2 kommentarer:

Torill sa...

Utrolig flott vikar du har valgt!! Kortet ble kjempelekkert!! (SOm om det var noe nytt:0)

Ønsker deg ei god helg!!
klems

Hildegunn sa...

Tusen takk for at du valgte meg denne gangen, det er en ære! Og så vakre ord du har brukt *rødme*

Ønsker deg ei riktig flott helg med masse hobby!

Klem