fredag 26. mars 2010

DesignerVikar-fredag hos Sukkersøtt!

Enda en gang har vi kommet fram til den siste fredagen i måneden, og det betyr at vi i Design Teamet hos Sukkersøtt kan presentere en ny bukett av dyktige kortlagere for dere!

This Friday we have some new Substitute Designers at Sukkersött, and I am very proud to present mine!
Ta-ta-taaaaa; Silje!

Jeg synes det er ekstra stas å finne noen "nye" navn i bloggernes verden, og da jeg fant Silje sin blogg, var jeg ikke et øyeblikk i tvil om at jeg skulle spørre henne om å vikariere for meg! Hun lager utrolig flotte kort, med en helt egen stil som jeg LIKER :) Se bare her, hva hun klarte å få ut av Carina sin skisse.
Jeg er svært så stolt over at Silje sa ja til å være min DesignerVikar i mars!
Vil dere gjøre noe hyggelig, går dere straks & med den gang inn til Silje og legger igjen en kommentar av den hyggelige sorten :) Husk å ta en titt på alt det andre som ligger i den ferske bloggen hennes samtidig :)

Ha en riktig fin helg, alle sammen!

Ingen kommentarer: