søndag 7. september 2008

Tusen takk :)

Veldig kjapt stikker jeg innom på søndagskvelden, for å takke for noen priser jeg har fått i det siste. Det at jeg har fått dem fra før, forringer ikke gleden ved å få dem :)
Just a quick post tonight, to say thank you for some awards I've got the past days. I got so happy as I recieved them :)
Lise og Rita påstår at de elsker bloggen min *hihi* Tusen hjertelig takk for det, begge to!
JavaBlu-prisen (eller jabadabadu, som jeg kaller den) har jeg også fått fra Torill, Alina og Rita :)

Some of you asks me how my daughter Inga is doing in USA. I really appreciate that. She started out being very homesick, but she's doing better now. If I should tell you all about the rest, it would fill my blog ;) but if you want to, you can read what she writes in her own blog; Inga mi i USA :) You can find it in my blog list, of course :)

Ha fin søndagskveld da, det lille som er igjen av den :)

1 kommentar:

Lim sa...

Congratulations in your awards!!!. Your really deserved.

Hugs,
LIM