lørdag 23. februar 2008

Fjortis i huset

Selv om det er noen uker siden nå, tar jeg med kortene Inga og jeg laget da Sivert fylte 14...
Less is more; dette er kortet som Inga lagde. Hun ville fremheve teksten, og derfor skulle hun ikke ha noe pynt på. En stilig effekt, er min vurdering (og den er ikke mye objektiv *hehe*) Hun skar ut bokstavene med Silhouetten, på et mønsterpapir som var brunt på baksiden. Så speilvendte hun det ene ordet - og voila!
Kortet mitt er heller ikke nedlesset med stæsj. Det ser jeg rett og slett ikke poenget i når mottakeren er den han er :-) La bare et bredt chiffonbånd over den brune kartongen, og skar ut navnet hans med Silhouetten.

På innsida - til venstre.

Baksida - med en litt annerledes "signering" når det er mamma'n som lager kort til sønnen...

Ingen kommentarer: